søndag 19. september 2010

Orkla

Demning ved Bjørsetdammen

4 kommentarer:

  1. Herlig bilde:) Likte speilingen her
    Ha en fin søndagskveld, og ei fin ny uke:)

    Berit.

    SvarSlett
  2. Jeg klør meg i holdt, for hvor kan nå dette være? Må lete på ett eller annet kart..., vakker speilig som sagt, og utrolig stilig den betongmuren.

    Ja, i dag har jeg faktisk nærmest vært i din bakhage med kamera på tur jeg da. Kjørt alle krinkler og kroker og veier og stier. Arti arti, for lite kjent oppover alle sidene der. Kaffe og mat ble inntatt ved Bjørstadmarka, og da kom jammen sola også du, deilig deilig. Avsluttningen ble loppemarked på Monsetjåren!!

    Fin uke til deg kjære venn.

    SvarSlett
  3. For et herlig bilde....stillhet og ro med flotte speilinger...sjeldent syn for meg:)
    Ha en flott kveld og en myk ukestart:)

    SvarSlett
  4. Stilig bilde i all sin enkelhet og refleksjon :)

    SvarSlett