tirsdag 28. september 2010

Trollhetta

har fått vinterkåpa på

3 kommentarer:

  1. Vakkert bilde, viser overgangen mellom høst og vinter.
    Det blir stadig litt kaldere nå, og her har det vært frostnatt.
    Nydelig høstvær, og det blir man litt ekstra takknemlig for når man bor i Trøndelag.
    Ha en fin dag.

    Berit.

    SvarSlett
  2. Ja har du sett, og desverre ikke til å unngå heller. Undrer faktisk på om jeg ser den fra min veranda her sjø, du som vi har diskutert akkurat det??? uansett, et stort snøkledd fjell er det i alle fall :-)

    Vakkert bilde nok en gang Tone Anette.

    Sendte nå noen få til avisa nå i september, med det store sprell ble det nok ikke, en er alt for tussete når det kommer til stykke sjø, men på innsiden av ei hulder, ja der bruser det og en har lyst til så mye artiheter, he he men i avisa??? vel vel, lett å si kanskje neste mnd...
    Dessuten lite glad i oppmerksomhet jeg og liker lite at folk kommenterer, skitt, blir brydd jeg da.

    Nyt dagen for oss begge, her er det ennå feberen som raser. MEN har mål om å greie en ting = middag, temmelig lei av kjøpa pizzan som gutta her nå har servert i hele tre dager....

    SvarSlett
  3. Så vakkert! Helt herlig landskap og bilde, selv om jeg ikke vil ha snø riktig enda.

    SvarSlett