fredag 1. oktober 2010

Detaljer fra en BMW M3





4 kommentarer:

  1. Så tøffe bilder Tone Annette:) Nr 2 og 3 likte jeg veldig godt.
    Veldig fint nytt bilde på toppen av bloggen din også.
    Ha ei fin helg:)

    Berit.

    SvarSlett
  2. Grattis vennen med ny header, den var flott du!! har sansen du, og det syns her inne.

    Denne posten skulle jeg vist sønnen min, og han hadde vel siklet i tastaturet, men ennå ikke førekort (heldigvis eller desverre vites ennå ikke, he he)

    God helg til deg

    SvarSlett
  3. Nr 2 og 3 er bare rålekre!! For øvrig glad jeg ikke har så lekker bil, da jeg ikke er så veldig forsiktig bestandig..:-)
    Ønsker deg en topp helg!

    SvarSlett
  4. Flotte bilder og etterbehandling :-) Du er dyktig. Morsomt å se igjennom bloggen din!

    SvarSlett