tirsdag 23. november 2010

The boss and the gang

2 kommentarer:

  1. Bossen var tøffest!!

    Fotokonkuransen ja, interesserer meg i gunn midt bak om jeg så skal si det. Hadde dødd jeg om jeg hadde vunnet faktisk, ikke særlig glad i oppmerksomhet, og som vinner må en vel takke..., så skitt det samme. Faktisk så sitter jeg her å undere på om det er noen mening i slike fotokonuranser overhode..., det er jo så øynene som ser, og det som kanskje gir meg mye, gir deg ingenting om du forstår hva jeg mener... Vel, en deltar nå litt bare for artiheita.

    Å juhu!!!! i dag fikk jeg startet dagen med å `tjafse` litt på Karl Inge, og en bedre start på dagen kan en vel ikke få. Når jeg ser det smilet, hører entusiasmen og alt han har å fortelle, ja da løper jeg lett i sykehuskorridoren etterpå du. Skulle fått til en felles fototur vettu, med kaffe og hyggelig prat, DET hadde vært noe det. JEG! skal i alle fall skrike meg til en tur, he he og er han skeptisk legger jeg meg rett ned og hylskriker og banker med nevene til han gir seg over!

    SvarSlett