lørdag 20. november 2010

En super gjeng!!!!!



1 kommentar:

  1. Kjempeartige bilder i sort hvitt!!
    Ikke den store fotoerfaring med portretter jeg gitt, alle forsvinner fortere enn svinnt når jeg tar fram kamera, og en kan vel skjønne det også. Tenåringen her stønner høylydt i alle fall.

    Likte godt fargene i det første her, alle ser litt opp og den tøffe rå murveggen bar, knæsj Tone Annette.

    Avisa ja... trøstes min, modig et sekund og siden har jeg ikke vært ut, he he. Skitt sann, noen sjanser bare MÅ man ta, ikke så selvhøytidleig denne huldra. Håper bare spørsmålene/kommentarene i ettertid ikke blir mange.

    Kalde dager ja, brrr... sier nå jeg, men faktisk ikke så ille i dag da heldigvis. Tur SKAL det bli for min del, for alt for lenge siden jeg har vært ut i dagslys nå. Feiret 50 årsdag til noen her i huset, og stønn..., en merker vel at en ikke er noen ungdom lenger når det gjelder lystige lag, nattevåk og diverse...

    Ha en superkjkk søndag kjære venn, så bloggas vi vettu.

    SvarSlett