torsdag 23. desember 2010

God Jul


Ønsker alle en riktig God Jul!

2 kommentarer:

  1. Ja kjære venn :-) nå håper jeg du har `slie vatne tå lutfesken`, for jammen er det julaften alt.
    Tidlig morgen, tente lys og jeg har en kosestund her helt alene før det braker løs. Aldri er vel heimen så ren og flott som akkurat nå, en deilig følelse faktisk, men det holder vel til gutta har hatt noen fridager tenker jeg. Ja, slik er det å være husmor, ett skritt frem og to tilbake. Men kom i mål i år også, selv om jeg våkna midt i natta her med vondt i fingrene :-( de savna ajax vannet sikkert...

    Kalde dager ja gitt, nesten litt hustre, håper bare på litt mildere vær jeg nå, slik at jeg kan ut med kamera og få opp matlysten melleom alle gode måltider. Klør etter å ta bilder faktisk, for i det siste har en vært opptatt med litt andre ting ja.

    Morsomt å se nissene dine her. `Skapnissa` som en sier. Og faktum er vel at jeg klødde meg litt i hodet, for skal da ha 4 stk av den sorten jeg også. Men hvor i alle verden er dem???? sukk... ligger vel igjen på loftet sikkert, men dit går jeg bare ikke nå nei. Var massesalg av de der på sykehuset for noen år siden, og jeg kjøpte ja, en liten familie. Nei, må vel ta en tur på leit allikevel.

    Kos deg nå gjenom kvelden, nyt!! og la freden senke seg, så blogges vi vel om få strakser tenker jeg :-) Vam Anneklem til deg, for du og du jeg er glad for å ha en skikeklig fotoblogger i nærheten også sånn fysisk.

    SvarSlett
  2. Nesten to timer etterpå, står i dusjen og tenker vatne???? mente jo lura for farsken, ja ja ikke helt avslappa ennå visstnok, he he

    SvarSlett