fredag 31. desember 2010

Godt Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Godt Nyttår til deg også! Og så håper jeg på masse fine bilder fra deg til neste år også.

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår til deg også snuppa. Nå taler kongen på tv og jeg taler til deg, he he

    Dårlig vær, skitt å, så i år tror jeg jammen meg jeg nøyer meg med å være frøskjærring innendørs gitt :-)

    Vårt felles forsett for neste år må da vel bli en felles tur vel? det er nå i alle fall mitt håp og ønske. Ha en fortreffelig kveld, og Godt Nytt År kjære du.

    SvarSlett
  3. Gry: Godt Nytt år til deg å!!! Skal følge bloggen din i 2011, også!

    Anne: Godt Nytt år!
    Nei, frøskjerring må du vårrå ut, sjø ;D Æ itj dåle vær, bærre dåle klæ.
    En felles tur ha nå værre topp, tru kanskje dejn ha vårte ganske livåt. Ha oss invitert med "helten" din, tru e d kanskje kojn ha tie helt av. Har nå ordvekslinger me hajn sjø;D
    Så håpe e du fe ei fin nyttårsfeiring!!!!

    SvarSlett