mandag 21. februar 2011

Rose

5 kommentarer:

  1. Så lekkert!..Hvordan fikk du til det?

    SvarSlett
  2. Spennende etterbehandling faktisk, men bildet var ltt sånn småtrist på en måte :-) jeg ble litt småtrist når jeg så det i alle fall.

    SvarSlett
  3. Jeg likte etterbehandlingen kjempegodt! Spennende.

    SvarSlett
  4. Hum, har du brukt male med lys her, eller har du behandlet det med flere lag. Uansett har du fått et vakkert bilde. Likte det veldig godt! Så flink du er.

    SvarSlett
  5. Meget stilig behandling dette. Et bilde som absolutt kan sette tankene i sving og som fremkaller både vonde og gode minner.

    Minner meg på et innlegg jeg hadde for lenge siden..fant det her http://helgesfotoblogg.blogspot.com/2009/06/rose.html

    ha en fortsatt fin kveld/natt. :-)

    SvarSlett