mandag 7. mars 2011

Furet

værbitt
blass i fargen

8 kommentarer:

  1. What an exquisite photograph!

    Beautiful work, Tone Annette . . .

    Rick

    SvarSlett
  2. Det er nå vakkert selv om det egentlig er forfallent!

    SvarSlett
  3. Du dette prosjektet ditt med gamle bygninger liker jeg. Tilsammen blir det nok en bok skal du se. Det er mye historie i denne veggen og døra da! Jeg begynner allerede å fantasere om de som gikk inn der og hva de gjorde og tenkte. Ha en god kveld videre.
    Hilda

    SvarSlett
  4. Ja takk!!!! DET vil jeg ha på veggen, fy flate det var lekkert, fargene tiltaler meg noe så sinnsykt, helt betatt jeg faktisk :-)

    SvarSlett
  5. Wow!!! love it!
    c'est magnifique!!!

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte farger og et råstilig utsnitt!

    SvarSlett
  7. ...og helt sikkert langt "over vannet"...
    Flott bilde, den slitte rødfargen der er jeg svak for!

    SvarSlett
  8. Bello scatto!!!
    le tonalità dei colori sono magnifici...complimenti!
    Ciao

    SvarSlett