fredag 4. mars 2011

Kor e hammaren........

du treng hajn vel no.....

5 kommentarer:

  1. Her trenger du mer enn en hammer tror jeg. Renovering av hele huset tenker jeg, Det er mye...arbeid- Det vet jeg alt om! Nydelig bilde. som gjorde seg godt i svart hvitt. Ha en god helg med snekkringen!

    SvarSlett
  2. What a magnificent barn. Wow.

    I love old barns, and this is a good one.

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde, og koselig hus! Her kunne jeg ha tenkt meg å tatt en tur inn i! ;-)

    SvarSlett
  4. Et nydelig komponert bilde :)

    SvarSlett
  5. Det perfekte bilde i sort hvitt i alle fall, men i grunne er det jo nesten sort hvit til vanlig også på denne tiden av året. Bare elsker slike gamle hus jeg også, hus med sjarme :-)

    Ble vinter gitt! vips så ble det helt hvitt igjen, men men kan lite gjøre.

    Fin lørdag til deg Tone Annette

    SvarSlett