lørdag 19. mars 2011

Mitt bilde

av en bjørk

3 kommentarer:

  1. Ja finnes noe vakrere enn en hvit bjørkestamme!!
    så flotte synes jegfaktisk dem er at jeg bryner meg på saga og tar dem med inn over dørstokken, he he. Til jul for 2 år siden jeg tok et stort tre, 2,5 meter langt sikkert, hang det i taket i gangen med julekuler i sånn kråkesølv på. DA!!! skeik mannfolka opp her, tenke da mamma alle dyr som våkner til liv i varmen... ø... den tanken var nok ikke i mitt hode, så den hang nå bare over høytiden. Litt smågal, men noen av oss må være det også.

    Nei nå kjøkkenet igjen... sa kjærringa og sprang...

    SvarSlett
  2. Du har virkelig god sans for detaljer! Nydelig utført:)

    SvarSlett
  3. Nydelig!!! Flotte fargetoner og fine detaljer har du fått frem. Kjempebra jobb!

    SvarSlett