torsdag 15. september 2011

Under Elgeseter bru

3 kommentarer:

  1. Nemmen :-) ?? hva gjør du der da jente. Fanger et stilig bilde så klart, men allikevel... Masse flotte blder fra byen har du fanget i det siste, detaljer så virkelig er lekre også, likte så den snirkelte trappa jeg.

    Her er internettproblemer, og jeg venter og venter på at det skal bli fix`et. Vi får ny dato gang etter gang, og en må si at troverdigheten til den bedriften er sterk synkende ja = Ventelo! blir aldri kunde der.

    Har ennå ikke helt gitt opp håpet om at vi skal komme oss på tur jeg da, bare så syta forkjøla om dagen, men det går over.

    Håper av hele mitt hjerte at du har noen friminutt innimellom du også, friminutt som gir deg påfyll vennen.

    Du vet at jeg er her, ikke engang tenk på å nøl med å ta kontakt om duu trenger meg.

    Varm klem din vei.

    SvarSlett