søndag 13. mai 2012

Pendelen svinger

har ikke tid
må rekke......
gjøre det.......
være der.......
           
                                             
                              kanskje være her
                                                         være tilstede
                                                                             der vi er
      
                                                                
                                                                            


3 kommentarer:

  1. Ja, mai er ei travel tid. Haster hit og dit jeg også.
    Tøft bilde.Og bra tekst.

    SvarSlett
  2. Skikkelig tøft bilde og menigsfull tekst! :)

    Jeg har lagt igjen et svar til deg på bloggen min, men for å sikre at du ser det, så kommer det her også :)

    Svar:
    Ja, noen ganger må man bare trosse engstelsen :) Jeg hadde tatt noen bilder tidligere denne kvelden, før det ble mørkt og da brukte jeg gråfilter... dette glemte jeg å ta av når disse ble tatt, så her er de noe spesielle tekniske data:

    f22, iso 100, 179 sekunder.

    Kanskje det var gråfilteret som bidro til den fine stjernen på gatelykten? :D

    Å du, det BLIR flere kveldsturer :D

    Ha en fin kveld.

    //Beate

    SvarSlett
  3. Ja, så är det nog, tror det...att vi ska vara nöjda med det vi har och uppskatta de små tingen...inte jaga tid...
    Stark bild, återigen!

    SvarSlett