onsdag 26. september 2012

Another

brick
in
the wall

 
 


8 kommentarer:

  1. Ohoiiii kreativt og lekkert Tone! å du sier at du ikke har fotognist om dagen, mangel på motiver, skjønner liksom ikke noe av det jeg... :-)

    Varme fine farger!

    SvarSlett
  2. Ja du, du seénde och reflekterande människa...jag blir så glad, jag blir berörd och jag tänker till, varje gång jag besöker dig, din blogg!
    Att vara, att se, att gå vidare och känna tillförsikt...du berikar och för saker framåt, du ifrågasätter och du känner in, du tänker...åååh, om fler vore som du, då vore världen lättare att leva, då andades vi lättare...då njöt vi, vi tog tillvara...
    Allt gott och tusen kramar till dig, människa!

    SvarSlett
  3. Så flott og enkelt og kreativt!

    SvarSlett
  4. En skikkelig flott komposisjon!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Fint Tone.. Teksten får tankene på gli..

    SvarSlett
  6. Hei! Veldig bra bilde,stilig...sånn liker jeg. Ha en fin lørdag, klem

    SvarSlett
  7. Hej,
    mycket fina bilder på din blogg som jag hittade idag.
    Den här abstrakta bilden blev min favorit för idag.
    Ha det gott.
    Hälsn
    Monica

    SvarSlett