torsdag 20. februar 2014

In my dreams

I`m up there among
clouds
and
birds


10 kommentarer:

  1. Strålende! Rett i min gate :-))
    Ha en flott helg.
    Alt godt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lis!
      Dette laget jeg for en tid tilbake, men ble ikke helt fornøyd, så jeg prøvde meg igjen.
      Disse utfordringene er faktisk noe av det morsomste med fotografering. Å la fantasien få fritt spillerom, og så prøve å få det fram i et bilde.

      Slett
  2. Oi, drømmen ble virkelig...
    Flott bilde.
    Ønsker deg en fin helg.
    Fra Hilda

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, i den fotografiske verden ble den virkelighet :)
      Tusen takk for kommentaren!

      Slett
  3. Et fint besøk i din fantasiverden :)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk til deg og, Liv Johanne, for at du tar deg tid til å innom bloggen min! Og ikke minst, legge igjen en kommentar :)

      Slett
  4. Stilig bilde. Du er flink til å redigere! Jeg likte bildet ditt veldig godt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk - takk, Amatørfotografen. Må vel innrømme at jeg er veldig glad i å leke meg med redigering :)

      Slett