torsdag 20. mars 2014

Bjørn Egil

 

12 kommentarer:

  1. Ett F A N T A S T I S K til portrett Tone!! noe av det beste du har gjort faktisk <3 og en kan forstå det når en har sin aller aller kjæreste forran linsa :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk, Anne, for en så fin tilbakemelding :)

      Slett
  2. Dette var et nydelig bilde! Et godt ansikt! Minner meg om bestefaren min. Han satt alltid på divanen i kjøkkent og tittet tankefullt ut kjøkkenvinduet mens han supet i seg kaffen som han helte på te-fatet!:)
    Et vakkert bilde kjære deg, som fikk frem mange gode minner!:) Tusen takk!:)

    Ha en fin ettermiddag!

    Pia:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for den flotte kommentaren, Pia! Må le litt når jeg leser det. Bjørn er bestefar, men han påstår han ikke super kaffe fra et te-fat :D
      Ønsker deg, også, en fortsatt fin dag!

      Slett
    2. Haha...joda, han ser ut som en bestefar som gjør det! :D Han vil bare ikke vise det! :D

      Hehe....men god bestefar ser han iallfall ut som! Jeg fikk så mange gode minner av bildet, at jeg hører bestefaren min supe kaffe, og kjenner den gode varme fjøslukta som alltid hang litt fast i han. Den gode fjøslukta som var før i tiden, når kyrne fikk høy som var hesjet og ikke sur silo! :D

      Slett
    3. Veldig morsomt når jeg får sånne tilbakemeldinger på et bilde :) Det setter jeg stor pris på!

      Slett
  3. Dette var utrolig bra! Komposisjon, lys, stemning; alt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Liv Johanne! Setter stor pris på tilbakemeldinger på det jeg poster her :)

      Slett
  4. Nydelig portrett, Tone! Hils Bjørn så mye fra meg. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Dette var koselig, Hanne :)

      Slett