søndag 21. september 2014

 
 
 
The wind
 
 
is
blowing
 
in her
hair
 
 
 


18 kommentarer:

  1. Kult bilde :) Det blir vel mer av vind i håret nå framover :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe...har vært til dels kraftig vind her i dag, ja :)

      Slett
  2. Stunning picture .Love the happy smile on her face.

    SvarSlett
  3. Flott! Likte at hun er på vei ut av bildet, og ikke inn i bildet. Hun er på vei til noe godt - og det haster :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Åshild :) Liker å prøve forskjellig komposisjon som ikke er helt etter "boka" :)

      Slett
  4. WoW! dette bilde var veldig fylt av liv!!! du er virkelig rågod på portretter, tommelen høyt til værs :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk, Anne!
      Blir bare mer og mer glad i portrettfotografering :)

      Slett
  5. Åhhh...jeg melder meg på her, virkelig flott og naturlig portrett. Jeg kjenner vinden i håret og lykken over å være fri .-))
    Knall :-))
    Ha gode dager, Tone Anette :-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentaren, Lis :)
      Vi strevde med vinden under denne delen fotoshooten, det lange, lyse håret blåste konsekvent foran ansiktet...uansett hva vi prøvde. Og ved første øyekast var jeg ikke veldig fornøyd med dette bildet, men jo mer jeg så på det fant, jeg ut at dette var SOMMER :)

      Slett
  6. For et herlig portrett! Dette liker jeg godt! : )

    SvarSlett