torsdag 9. oktober 2014

 
 
 


Waiting

21 kommentarer:

  1. flott bilde, s/h passer nok best her !

    SvarSlett
  2. Fine portrait, lovely model. I hope she didn't have to wait too long ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, Dragonstar! She is lovely! :)

      Slett
  3. Svar
    1. One thing is for sure, she will not wait forever :)

      Slett
  4. Spennende bilde :-)
    Nakent, på et vis, og så lurer jeg på hvorfor hun sitter med støvler inne...
    God ide :-))
    Ha en strålende helg :-))
    Alt godt til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentaren!
      Når jeg får andre til å fundere og tenke over et bilde jeg har tatt, ja, da har jeg oppnådd noe med min fotografering. At vi ser ting forskjellig er spennende.
      Ønsker deg en fortsatt flott helg med et stort smil :)) !!!

      Slett
  5. Fint bilde! Eg ser for meg at no er det tannlegen neste...

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får meg til å smile med din kommentar :) Men var nok ikke tannlegen hun ventet på :)
      Ønsker deg en fortsatt fin helg!

      Slett
  6. Mye ro her. Helt uforstyrret venting.

    SvarSlett
  7. Esperant d' avegades et desesperes. la imatge ho reflexa molt be.
    Una abraçada,Tone.

    SvarSlett
  8. Really a wonderful portrait! Very well captured!

    SvarSlett
  9. Beautiful and intriguing. One has to wonder what she's waiting for.

    SvarSlett